okt
26
lør
NSBF Høstkonferansen 2019 @ Q33
okt 26@11:30-okt 27@16:00

Trykk her for påmelding til NSBF-konferansen!

Trykk her for påmelding til Årsavslutningen!

Aktuelle dokumenter du trenger til Høstkonferansen vil bli lagt ut nederst på siden.
Programmet er fastlagt men vi er fortsatt er åpne for innspill frem til fredag 11. oktober kl. 16:00. Dette kan registrerers under punkt 10 i påmeldingen

REISE OG OPPHOLD
Det er viktig for oss at flest mulig klubber er representert på konferansen. NSBF dekker derfor reisekostnader for inntil 2 representanter fra hver klubb inntil kr 1500,- per person, etter NSBF sine refusjonsbestemmelser (https://dev.detteerbaseball.no/offisiell-informasjon/tilskuddogrefusjoner/), gitt rimeligst mulige reisevei. Ved valg av dyrere alternativ må klubb/deltaker dekke mellomlegg selv.
Forutsetning for reisestøtte er deltakelse på møter lørdag og søndag.
· HOTELL:
Forbundet har hotellavtale med Nordic Choice. Deltager som ønsker eget rom eller annet reisealternativ enn det rimeligste alternativet, kan bli fakturert for mellomlegget. Deltageren registrerer dette under punkt 10d. Hotell kan bestilles via forbundet. Egenbestilte rom vil ikke inngå i reisestøtten dersom man ikke har benyttet vår samarbeidspartner Nordic Choice Hotels, eller annet er avtalt på forhånd (https://www.nordicchoicehotels.no/nsogbf/).
Det vil ikke bli dekket hotellopphold fra fredag til lørdag.
· PARKERING:
Dersom man trenger parkering, må dette varsles om på forhånd slik at forbundet kan utstede parkeringsbevis til parkeringshuset på Ullevål. Det vil ikke bli dekket kostnader til parkering utover dette alternativet.
· T/R GARDERMOEN:
Tog: Så langt det er praktisk mulig skal lokaltog benyttes til og fra Oslo Lufthavn Gardermoen. Lokaltog gir overgang til t-bane i Oslo. For kjøp av billett anbefales bruk av Ruter-appen.
Flybuss: NSBF dekker rabattert billett med flybussen; Flybusskupong t/r Oslo – Gardermoen 2019
· ANDRE REPRESENTANTER:
Alle deltagere utover de 2 representantene som ønsker å delta på ett eller flere av arbeidsmøtene vil få dekket inntil kr 1 000kr av sin reise, inkl. opphold. Refusjonen blir utbetalt etter vi har registrert din tilstedeværelse på møtene og ved innsendelse av refusjonsskjema i henhold til retningslinjene for refusjoner.
For å få reisestøtte må reisen være bestilt og kommunisert til baseball@nif.idrett.no innen 12. oktober.

 

Program, lørdag 26. oktober

[table id=11 /]

Program, søndag 27. oktober

[table id=12 /]

Dokumenter

okt
24
lør
NSBF Høstkonferansen 2020 @ TBD
okt 24@11:30-okt 25@16:00

Trykk her for påmelding til NSBF-konferansen!

Trykk her for påmelding til Årsavslutningen!

Aktuelle dokumenter du trenger til Høstkonferansen vil bli lagt ut nederst på siden.
Programmet er fastlagt men vi er fortsatt er åpne for innspill frem til fredag 10. oktober kl. 16:00. Dette kan registrerers under punkt 10 i påmeldingen

REISE OG OPPHOLD
Det er viktig for oss at flest mulig klubber er representert på konferansen. NSBF dekker derfor reisekostnader for inntil 2 representanter fra hver klubb inntil kr 1500,- per person, etter NSBF sine refusjonsbestemmelser (https://dev.detteerbaseball.no/offisiell-informasjon/tilskuddogrefusjoner/), gitt rimeligst mulige reisevei. Ved valg av dyrere alternativ må klubb/deltaker dekke mellomlegg selv.
Forutsetning for reisestøtte er deltakelse på møter lørdag og søndag.
· HOTELL:
Forbundet har hotellavtale med Nordic Choice. Deltager som ønsker eget rom eller annet reisealternativ enn det rimeligste alternativet, kan bli fakturert for mellomlegget. Deltageren registrerer dette under punkt 10d. Hotell kan bestilles via forbundet. Egenbestilte rom vil ikke inngå i reisestøtten dersom man ikke har benyttet vår samarbeidspartner Nordic Choice Hotels, eller annet er avtalt på forhånd (https://www.nordicchoicehotels.no/nsogbf/).
Det vil ikke bli dekket hotellopphold fra fredag til lørdag.
· PARKERING:
Dersom man trenger parkering, må dette varsles om på forhånd slik at forbundet kan utstede parkeringsbevis til parkeringshuset på Ullevål. Det vil ikke bli dekket kostnader til parkering utover dette alternativet.
· T/R GARDERMOEN:
Tog: Så langt det er praktisk mulig skal lokaltog benyttes til og fra Oslo Lufthavn Gardermoen. Lokaltog gir overgang til t-bane i Oslo. For kjøp av billett anbefales bruk av Ruter-appen.
Flybuss: NSBF dekker rabattert billett med flybussen; Flybusskupong t/r Oslo – Gardermoen 2019
· ANDRE REPRESENTANTER:
Alle deltagere utover de 2 representantene som ønsker å delta på ett eller flere av arbeidsmøtene vil få dekket inntil kr 1 000kr av sin reise, inkl. opphold. Refusjonen blir utbetalt etter vi har registrert din tilstedeværelse på møtene og ved innsendelse av refusjonsskjema i henhold til retningslinjene for refusjoner.
For å få reisestøtte må reisen være bestilt og kommunisert til baseball@nif.idrett.no innen 10. oktober.

 

Program, lørdag 24. oktober

[table id=14 /]

Program, søndag 25. oktober

[table id=15 /]

Dokumenter

mar
17
søn
Forbundstinget 2024 @ Idrettens Hus, Ullevål Stadion
mar 17@12:00-16:00
Forbundstinget 2024 @ Idrettens Hus, Ullevål Stadion | Oslo | Norge

Tinget avholdes med personlig fremmøte.
Dersom møtet avholdes som hybridmøte (fysisk/digitalt) vil påmeldte deltakere vil motta egen lenke til Teams for deler av programmet.

Forbundstinget
:
Start er søndag 17. mars kl. 12:00 og forventes avsluttet senest kl. 16:00. Ved hybridløsning vil stemmeberettigede representanter motta egen informasjon og tilgang til avstemmingsløsning.
Saker som ønskes behandlet bes om å være sendt inn senest 17. februar.

Send inn saksinnspill.

Direkte etter forbundstinget vil nytt styre avholde konstituerende styremøte.

Saksdokumenter til forbundstinget 2024 (kommer senest 3. mars):
1) Saksliste med agenda for Forbundstinget 2024
– Utkast «Langtidsplan 2024 – 2027»
2) Styrets Årsrapport 2023
3) Årsregnskap 2023
4) Revinsjonsberetning 2023
5) Kontrollutvalgets rapport
6) Budsjett 2024
7) Valg 2024-2026 (se pkt. 1)

Protokoll Forbundsting 2023

Påmelding til Forbundstinget
Delegatskjema 2024

apr
18
tor
Grunnleggende digitalt kurs i myWBSC- administrasjonssystemet for Team Admin @ TEAMS
apr 18@19:30-20:30

Deltakere vil bli introdusert for myWBSC-administrasjonssystemet, som vil bli brukt til å opprettholde oppdaterte lagoppstillinger gjennom hele sesongen.

Deltakerne vil bli instruert i følgende:
1) Opplasting og vedlikehold av lagoppstillinger
2) Inndata av spillerdata
3) Opprettelse av nye spillerprofiler.

Forkunnskaper
Dette kurset er forbeholdt de som har blitt tildelt rollen som «Team Admin» i klubbene sine.