Trykk her for påmelding til NSBF-konferansen!
Trykk her for påmelding til Årsavslutningen!
Aktuelle dokumenter du trenger til Høstkonferansen vil bli lagt ut nederst på siden.
Programmet er fastlagt men vi er fortsatt er åpne for innspill frem til fredag 11. oktober kl. 16:00. Dette kan registrerers under punkt 10 i påmeldingen
Det er viktig for oss at flest mulig klubber er representert på konferansen. NSBF dekker derfor reisekostnader for inntil 2 representanter fra hver klubb inntil kr 1500,- per person, etter NSBF sine refusjonsbestemmelser (https://dev.detteerbaseball.no/offisiell-informasjon/tilskuddogrefusjoner/), gitt rimeligst mulige reisevei. Ved valg av dyrere alternativ må klubb/deltaker dekke mellomlegg selv.
Program, lørdag 26. oktober
[table id=11 /]
Program, søndag 27. oktober
[table id=12 /]
Dokumenter
Trykk her for påmelding til NSBF-konferansen!
Trykk her for påmelding til Årsavslutningen!
Aktuelle dokumenter du trenger til Høstkonferansen vil bli lagt ut nederst på siden.
Programmet er fastlagt men vi er fortsatt er åpne for innspill frem til fredag 10. oktober kl. 16:00. Dette kan registrerers under punkt 10 i påmeldingen
Det er viktig for oss at flest mulig klubber er representert på konferansen. NSBF dekker derfor reisekostnader for inntil 2 representanter fra hver klubb inntil kr 1500,- per person, etter NSBF sine refusjonsbestemmelser (https://dev.detteerbaseball.no/offisiell-informasjon/tilskuddogrefusjoner/), gitt rimeligst mulige reisevei. Ved valg av dyrere alternativ må klubb/deltaker dekke mellomlegg selv.
Program, lørdag 24. oktober
[table id=14 /]
Program, søndag 25. oktober
[table id=15 /]
Dokumenter
Deltakere vil bli introdusert for myWBSC-administrasjonssystemet, som vil bli brukt til å opprettholde oppdaterte lagoppstillinger gjennom hele sesongen.
Deltakerne vil bli instruert i følgende:
1) Opplasting og vedlikehold av lagoppstillinger
2) Inndata av spillerdata
3) Opprettelse av nye spillerprofiler.
Forkunnskaper
Dette kurset er forbeholdt de som har blitt tildelt rollen som «Team Admin» i klubbene sine.