Kampoppsett kommer
Kampoppsett kommer
Velkommen til årets Høstkonferanse.
Høst- og vårkonferansene er møteplassen hvor våre medlemmer kan møtes, diskurere og planlegge hvordan vi sammen kan utvikle softball og baseball i Norge. Klubbene vil få mulighet til å foreslå temaer som ønskes diskutert på møtene under konferansen
LØRDAG 23. OKTOBER
Høstkonferansen Dag 1
Start: kl. 11:00 og forventet avsluttet senest kl. 17:00.
[table id=15 /]
Årsavslutning 2021:
Arrangeres på Ullevål Stadion.
Premieutdeling for 2020 og 2021.
Start: kl. 19:30
Påmelding
SØNDAG 24. OKTOBER
Start: kl. 11:00 og forventet avsluttet senest kl. 15:00.
[table id=16 /]
NM i Co-Ed Softball arrangeres på Gamle Sandarbanen og på Sandar IL sin bane helgen 22. – 23. august.
Første kamp spilles på lørdag kl. 10:00
For turneringsoppsett og resultater, gå til NSBF sine offisielle turneringssider.
Drammen Loggers inviterer eldre Little League-spillere og yngre juniorer i alderen 12-15 år til åpent baseballarrangement 30. september. Deltakerne vil bli delt inn i lag etter antall påmeldte og erfaring med spillet. Hensikten er å gi spilletid til flest mulig på et nivå og posisjon de er komfortable med.
Tinget avholdes med personlig fremmøte.
Dersom møtet avholdes som hybridmøte (fysisk/digitalt) vil påmeldte deltakere vil motta egen lenke til Teams for deler av programmet.
Forbundstinget:
Start er søndag 17. mars kl. 12:00 og forventes avsluttet senest kl. 16:00. Ved hybridløsning vil stemmeberettigede representanter motta egen informasjon og tilgang til avstemmingsløsning.
Saker som ønskes behandlet bes om å være sendt inn senest 17. februar.
Send inn saksinnspill.
Direkte etter forbundstinget vil nytt styre avholde konstituerende styremøte.
Saksdokumenter til forbundstinget 2024 (kommer senest 3. mars):
1) Saksliste med agenda for Forbundstinget 2024
– Utkast «Langtidsplan 2024 – 2027»
2) Styrets Årsrapport 2023
3) Årsregnskap 2023
4) Revinsjonsberetning 2023
5) Kontrollutvalgets rapport
6) Budsjett 2024
7) Valg 2024-2026 (se pkt. 1)
Deltakere vil bli introdusert for myWBSC-administrasjonssystemet, som vil bli brukt til å opprettholde oppdaterte lagoppstillinger gjennom hele sesongen.
Deltakerne vil bli instruert i følgende:
1) Opplasting og vedlikehold av lagoppstillinger
2) Inndata av spillerdata
3) Opprettelse av nye spillerprofiler.
Forkunnskaper
Dette kurset er forbeholdt de som har blitt tildelt rollen som «Team Admin» i klubbene sine.